ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az alábbi Általános Feltételek – a továbbiakban: ÁSZF – az internetes áruházban történő vásárlásra, 3D nyomtatás megrendelésre vonatkoznak. Annak érdekében, hogy a DDD Control Kft. mint Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) weboldalán található termékek megrendelésekor tisztában legyen a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételekkel, kérjük, gondosan olvassa el az alábbiakat.
A Felek jelen ÁSZF-ben foglaltakkal ellentétes megállapodásai kizárólag azok közös írásbeli nyilatkozatba foglalása esetén irányadóak. A Szolgáltató a mindenkor hatályos ÁSZF-jét a honlapján (www.nyomtathato.hu) teszi elérhetővé. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosítás/ok/ a módosított ÁSZF közzétételét követően megkötött ügyletek során alkalmazandók.
Az ÁSZF hatálya

  1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató weboldalán (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2013. évi V. törvény (”Ektv.”) szabályozza ill. a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.
  2. Az online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott vásárlási szándék (megrendeléssel lehetséges), a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
  3. Az online áruház szolgáltatása elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
  4. A Szolgáltató az Ügyfél vételi szándékát (megrendelést) külön visszaigazoló e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség.
  5. Minden beérkezett megrendelésre munkanapokon 3 napon belül visszaigazolást küldünk az info@nyomtathato.hu e-mail címről, ami már tájékoztatást ad az Ügyfélnek a teljesítésre vonatkozóan. Ez tekinthető visszaigazoló e-mailnek ami igazolja hogy a szerződés létrejött.
  6. Felek között az áru és az eredeti számla átadásával (pénzügyileg rendezett termék átadáskor) magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
    Regisztráció, regisztráció nélküli megrendelés
  7. A weboldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
  8. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
    Megrendelés leadása, módosítása, visszaigazolása, törlése
  9. A 3D nyomtató vásárlásra és a 3D nyomtatási szolgáltatás megrendelésére valamint ezek közös szabályaira az alábbi rendelkezések irányadók:
    A) 3D nyomtató vásárlásra vonatkozó megrendelésekre irányadó szabályok
  10. A megvásárolni kínált termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét termék információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő részletes leírás tartalmazza. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, készséggel állunk rendelkezésére. Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy a termék megvásárlása előtt, ingyen letölthető a használati utasítás, oldalunkon, itt elolvashatja hogy a kiválasztott termék megfelel-e Önnek. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – üzembe helyezési utasítását az áruhoz mellékeljük, használati utasítása pedig honlapunkon és a termék csomagjában egyaránt megtalálható. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze nekünk, és kérésére pótoljuk. Amennyiben a Web áruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon hozzánk az info@nyomtathato.hu email címen.
    B) 3D nyomtatási szolgáltatás megrendelésére irányadó szabályok
  11. Az Ügyfél az erre a célra létrehozott www.nyomtathato.hu oldalon elérhető felületre töltheti fel a megrendelni kívánt nyomat terveit.
  12. Az ügyfél a gyártási alapanyagot az alapanyagok tulajdonságainak megismerését követően, arra figyelemmel választja ki. Felhívjuk az Ügyfeleink figyelmét arra, hogy a gyártás megrendelését megelőzően tanulmányozzák azt a célt, amelyre a gyártani kért terméket használni kívánják, körültekintően készítsék el a gyártani kért termék terveit, határolják be, hogy milyen tulajdonságú alapanyagra van szükségük és csak ezt követően rendeljék meg a terméket.
  13. Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy az alapanyag kiválasztása előtt tanulmányozzák az alapanyagok jellemzőire vonatkozó tájékoztatásunkat és a gyártási cél figyelembevételével válasszák ki az alapanyagot, mert a különböző alapanyagok különböző tulajdonságokkal rendelkeznek és különböző célra használhatók.
  14. A Szolgáltató nem ismeri és nem is ellenőrzi az Ügyfél célját a gyártani kért termékkel kapcsolatban, ezért semmilyen felelősséget nem vállal azért, ha az Ügyfél által tévesen kiválasztott alapanyaggal legyártott termék nem felel meg az ügyfél által elképzelt célnak. Szolgáltató a részére gyártási célból megküldött tervek szakszerűségét nem vizsgálja, Szolgáltató kizárólag a részére megküldött terveknek megfelelő gyártás pontosságáért felel 1%-os méretpontosságig.
    C) 3D nyomtató termék és 3D nyomtatási szolgáltatás megrendelésére vonatkozó közös szabályok
  15. Az ár, vagy a szolgáltatás díja mindig a kiválasztott terméknél, vagy szolgáltatásnál található, nettó és bruttó ár. Az ár/szolgáltatási díj nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Az Áfa tartalom a hatályos jogszabályoknak megfelelően kerül rögzítésre.
  16. A Weboldalról megrendelhető termékek/szolgáltatások árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
  17. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére, hibás áru kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra , ill. emberi tévedésből elrögzített árral, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
  18. Az Ügyfél a www.nyomtathato.hu oldalon a képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg tudja vásárlási szándékát jelezni a web áruházban szereplő termékekre.
  19. A hibásan megadott mail cím, maga után vonja a rendelés nem teljesülését, mivel az Szolgáltató nem tud kommunikálni az Ügyféllel.
  20. A Szolgáltató weboldalán keresztül rögzített ügyletkötési szándékát az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  21. Vételi szándék (megrendelés) leadására a regisztrációt követően vagy regisztráció nélküli is van lehetőség.
  22. Regisztráció nélküli vásárlás/szolgáltatás megrendelés esetén az Ügyfélnek nincs lehetősége a megrendelés státuszának nyomonkövetésére, ebben az esetben csak a szállítás idejéről kap értesítést.
  23. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket/szolgátatást az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, egy összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az összegző oldalról a vissza linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére az összegző oldalon található Rendelés elküldése linkre kattintást követően kerül sor.
  24. Önmagában a weboldal használata során nem jön létre jogviszony az Ügyfél és a DDD Control Kft. között.
  25. A weboldalon leadott vételi/szolgáltatás megrendelési szándékot igazoló űrlap (megrendelés) elküldése után, az Ügyfél és a Szolgáltató egyidejűleg kapja meg elektronikus levél formájában 1-1 példányban. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Szolgáltató és az Ügyfél között, a termék átadásakor jön létre eredeti számla átadásával, ill. átvételével. A Szolgáltató az Ügyfél által elküldött és megkapott a vételi szándék kézhezvételének időpontja után munkanapokon 48 órán belül is törölheti azt, ha az azon szereplő termék nincs készletében vagy időközben az ár változott. Ilyenkor minden esetben írásba értesítik mail-en az Ügyfelet az estleges változások miatt, ilyenkor mindkét fél elállhat következmény-mentesen. A Szolgáltató fenntartja a tévedés és nyomdahiba jogát, azaz a webáruházban feltűntetett adatokért – beleértve az árat is – felelősséget nem vállal. A szállító kizár minden kártérítési vagy más felelősséget, amely a webáruházban feltűntetett adatok hibájából származik.
  26. Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően köteles az Ügyfél részére munkanapokon 2 napon belül visszaigazolást küldeni az info@nyomtathato.hu e-mail címről, ami már tájékoztatást ad az ügyfélnek a teljesítésre vonatkozóan (ár, készlet, kiszállítás, stb.). Ez tekinthető visszaigazolásnak.
  27. Amennyiben ezen visszaigazolás a vételi szándéktól számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
  28. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok.
    Szállítási és fizetési feltételek
  29. A Szolgáltató a házhozszállítást szállítmányozó cég igénybevételével teljesíti. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
  30. A kiszállítás költsége külön tételként kerül feltüntetésre az Ügyfél számára jól látható helyen, amely költséget az Ügyfélnek kell megfizetni.
  31. Fizetésre kizárólag előre utalással, díjbekérő alapján van lehetősége az Ügyfélnek. A díjbekérőt e-mailen küldi meg a Szolgáltató.
  32. A díjbekérő teljesítése után a megrendelt termék vagy termékek, az eredeti számla kerül átadásra az Ügyfélnek.
  33. A Szolgáltató a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg az Ügyfél a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is), valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát az Ügyfél tulajdonjogot csak a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után szerez.
    Elállási jog gyakorlásának módja
  34. A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az e fejezetben foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
  35. A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződéstől, ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül indokolás nélkül elállni.
  36. A Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.
  37. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
  38. Fentiekkel összefüggésben külön is felhívjuk Ügyfeleink figyelmét arra, hogy az egyedileg megrendelt 3D nyomtatott termék olyan a fogyasztó utasítása, tervei alapján és kifejezetten a Fogyasztó kérésére előállított egyedi terméknek minősül, amely esetében a fogyasztónak elállási joga nincs.
  39. Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát a 3D nyomtató esetében, ha a csomagolását felbontotta és a terméket használta, figyelemmel arra, hogy a 3D nyomtató termékeink jelentős részben kopó-fogyó alkatrészekből épülnek fel, a termék egyszeri használatával is kopások, karcolások keletkeznek rajta, a használat során felhasznált kellékanyaggal az alkatrészek szennyeződnek.
  40. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén a Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését ill. ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
  41. Nyomtatók vásárlása estén, ha kellékanyagok kibontásra kerültek, akkor a termékek árából ezek árát levonja a Szolgáltató, a termék árából és – a postaköltség megelőlegezése esetén – visszaadja a vevőnek a kibontott kellékanyagot.
  42. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
  43. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.
  44. E jogosultság azonban a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján csak a fogyasztókat illeti meg, tehát azokat a természetes személyeket, akik a szakmájukon, önálló foglalkozásukon vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el. Amennyiben egy gazdasági társaság képviseletében, vagy egyéni vállalkozóként adják le a rendelésüket e többletjogosítvánnyal nem élhetnek.
    Jótállás, szavatosság
  45. Szolgáltató a Fogyasztó által vásárolt termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti jótállást vállal az értékesített nyomtatók esetén az alábbiak szerint. A kormányrendeletben foglalt jótállási jogok kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyt illetik meg, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
  46. A jótállás időtartama 3D nyomtató vásárlása esetén:
    a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
    b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
    c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
    E határidők elmulasztása – a rendeletbe foglalt kivétellel – jogvesztéssel jár.
  47. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
    Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
    Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.
  48. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék kijavítását vagy cseréjét, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  49. Felek rögzítik, hogy a jótállási jog gyakorlásának módja, hogy az Ügyfél a termék hibájáról fényképfelvételt, vagy amennyiben a hiba a gép működése során mutatható ki, úgy a gép hibás működéséről videófelvételt készít, melyet a Szolgáltató részére e-mailben megküld. A Szolgáltató a fénykép és videófelvételeket 8 napon belül megvizsgálja, szükség esetén további felvételeket kér a hiba feltárásához. A felvételek alapján a Szolgáltató a hibát azonosítja és tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy az egész termék, vagy annak egy alkatrészének cseréje/javítása szükséges. Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfeleit, hogy a kopó alkatrészék rendeltetésszerű használat során történő elhasználódása nem tekinthető jótállási igénynek. Az Ügyfél megrendelése esetén az alkatrész cseréjéről, vagy pótlásáról a Szolgáltató külön díjazás ellenében gondoskodik.
  50. Amennyiben a fogyasztó a jótállási igényének érvényesítése során a fentieket nem veszi figyelembe és a hiba feltárása érdekében sem fényképfelvételt, sem videófelvételt nem küld, csak a terméket küldi vissza Szolgáltató részére köteles viselni a termék postázásával kapcsolatban Szolgáltatónál felmerülő postaköltséget.
  51. Ha a fogyasztó ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  52. A Szolgáltató az Ügyfél tervei alapján készülő és az ügyfél által kiválasztott anyaggal legyártott egyedi gyártású termékekért jótállást nem vállal. A Szolgáltató nem ismeri és nem is vizsgálja az Ügyfél célját a gyártani kért termékkel, ezért semmilyen felelősséget nem vállal azért, ha az Ügyfél által mérethibásan, vagy szakszerűtlenül megtervezett, tévesen kiválasztott alapanyaggal legyártott termék nem felel meg az ügyfél által elképzelt célnak. Szolgáltató a részére gyártási célból megküldött tervek szakszerűségét nem vizsgálja, Szolgáltató kizárólag a részére megküldött terveknek megfelelő gyártás pontosságáért felel 1%-os méretpontosságig. Amennyiben a legyártott termék méretpontossága nem felel meg az 1%-os hibahatárnak, Szolgáltató az Ügyfél kérésére az eredetileg megadott tervek és az eredetileg kiválasztott alapanyaggal ismételten legyártja a terméket. A tervek módosítása, vagy az alapanyag megváltoztatása új megrendelésnek minősül, melyet Szolgáltató kizárólag külön díjazás ellenében vállal.
    Felelősség
  53. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  54. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.
  55. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  56. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
  57. Az internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
  58. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
    Panaszok kezelése
  59. Az ügyfélpanaszokat a Szolgáltató írásban, az info@nyomtathato.hu email címen fogadja, azokat minden esetben kivizsgálja és annak eredményéről az ügyfelet tájékoztatja.
  60. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató székhelyén elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
    Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
    Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
    Szerzői jog
  61. A Szolgáltató nem vizsgálja 3D nyomtatás megrendelése során leadott digitális tartalom, szerzői jogi kérdéseit, azért semminemű felelősséget nem vállal. Az Ügyfél szavatol azért, hogy a digitális tartalom, melynek gyártását megrendeli harmadik személy jogát, jogos érdekét nem sérti, annak legyártása előállítása nem sért szerzői-, és személyiségi jogokat, valamint iparjogokat, és maradéktalanul megfelel a hatályos magyar jogszabályoknak. Ügyfél szavatol azért is, hogy kapcsolatosan teljes körű jogosultsággal rendelkezik a gyártásra átadott digitális tartalom szerző-, kiadói- vagy iparjogok gyakorlására, terjesztésére, tartalmának meghatározására, vagy ezen jogokkal rendelkező személy felhatalmazása, megbízása alapján jár el.
  62. Az 1999. évi LXXVI. szerzői jogról szóló törvény és fentiek alapján az Ügyfél kijelenti, hogy az ellőállításra kerülő termék tervei a saját tulajdonát képezi és nem esik szerzői jogi vagy iparjog védelem alá vagy, szerzői- vagy iparjogvédelem esetén saját szellemi termékéről van szó vagy, szerzői- vagy iparjogvédelem esetén rendelkezik a Szerzői-, Iparjogi jogosult engedélyével (szükség esetén erről másolatot ad át).
  63. A fentiekért az Ügyfél mindennemű felelősséget vállal, ennek megszegése esetén harmadik fél részéről esetlegesen a Szolgáltató felé irányuló bármely jogi, anyagi, erkölcsi stb. felelősség az Ügyfelet terheli. A Szolgáltató a fentiek megsértéséből, elmulasztásából eredő károkért nem vállal felelősséget.
  64. Felek kötelesek a szerződés teljesítése során a másik féltől birtokukba jutott specifikációt, tervezetet, rajzot és egyéb szóbeli vagy írásbeli információt megőrizni, azt nem hozhatják nyilvánosságra. Üzleti titoknak minősül minden a megrendelés tárgyát képező termék létrehozásához szükséges műszaki tartalom, mint, terv, azzal kapcsolatos elgondolás, annak része vagy melléklete is. Felek egymás előzetes írásos beleegyezése nélkül nem használhatnak fel semmilyen, a másik fél szervezetével, működésével kapcsolatos, birtokukba jutott specifikációt, tervezetet, rajzot és egyéb információt.
    Személyes adatok védelme
  65. A Szolgáltató kijelenti és szavatolja, hogy minden személyes adatot bizalmas adatként kezel és azokat csak a Ügyféllel történő szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez, illetve saját marketing tevékenységéhez (beleértve a Szolgáltató és annak szerződéses partnereivel közösen végrehajtott marketing tevékenységeket is) használja fel.
  66. A Szolgáltató a személyes adatokat nem teszi hozzáférhetővé és nem adja ki harmadik személyek részére, kivéve, ha a személyes adatokhoz való hozzáférés szükséges a megrendelt termékek kiszállításához vagy a fizetés lebonyolításához (név, számlaszám, szállítási cím). A személyes adatok kezelése során a Szolgáltató az Ügyfél személyiségi jogainak tiszteletben tartásával jár el, így különösen tiszteletben tartja az emberi méltósághoz való jogot és védi a magánéletet az illetéktelen beavatkozásoktól. Az Ügyfél a megrendelés leadásához és annak teljesítéséhez, önkéntesen adja meg személyes adatait, mely személyes adatok gyűjtése, feldolgozása és tárolása a vonatkozó hatályos jogszabályok alapján történik.

Az ügyfeleknek a reklamáció előterjesztése során meg kell adniuk a teljes nevüket, címüket, telefonszámukat, azonban ezen személyes adatokat a Szolgáltató a jogszabályi előírásoknak megfelelően kizárólag a reklamáció feldolgozásának céljából használhatja fel.

  1. Az Ügyfelek jogosultak a személyes adataikhoz hozzáférni és lehetőségük van azokat módosítani, azokról felvilágosítást kérni, az esetleges hibák kijavítását kérni, illetve az adatkezeléssel kapcsolatos törvényes jogaikat gyakorolni.
  2. Weboldalunk kizárólag technikai jellegű sütiket használ (kosár kezelés, megrendelés). Az oldalunkon nem alkalmazunk felhasználó követést, sem anonim adatmérést, ami személyes adatokat tartalmazna.
Megrendelő státuszszemélyes adat és forrásaaz adatkezelés jogalapjaaz adatkezelés célja
adatkezelőMegrendelő által üzemeltetett webáruházban adásvételi/szolgáltatási szerződés tekintetében megrendelést rögzítő személy által átadott: név, lakcím, e-mail cím, telefonszámGDPR rendelet
6. cikk (1) bek. a) pont
webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése, az adásvételi/szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése
  1. cikk (1) bek. a) pont webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése, az adásvételi/szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése

A cégek szerződéses együttműködés tekintetében a futárszolgálat tudomására jutott személyes adatok kezelésének jogalapja és célja:
szolgáltatás Sprinter státusz személyes adat és annak forrása az adatkezelés jogalapja az adatkezelés célja:

szolgáltatásSprinter státuszszemélyes adat és annak forrásaaz adatkezelés jogalapjaaz adatkezelés célja
házhozszállítási szolgáltatás(postai szolgáltatás)adatkezelőMegrendelő (mint más adatkezelő) által felvett és továbbított: név, lakcím, e-mail cím, telefonszámGDPR rendelet 6. cikk (1) bek. c) pont,
tekintettel a Postatörvény 54.§ (1) bekezdésére
a postai szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése, a szolgáltatást felügyelő hatóság részére történő adatszolgáltatás, továbbá a Postatörvényben meghatározott egyéb cél
kézbesítési pontos szolgáltatás (postai szolgáltatás)adatkezelőrészben Megrendelő (mint más adatkezelő) által felvett és továbbított: név, lakcím, e-mail cím, telefonszámGDPR rendelet 6. cikk (1) bek. c) pont,
tekintettel a Postatörvény 54.§ (1) bekezdésére
a postai szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése, a szolgáltatást felügyelő hatóság részére történő adatszolgáltatás, továbbá a Postatörvényben meghatározott egyéb cél
kézbesítési pontos szolgáltatás (postai szolgáltatás)adatkezelőrészben az érintett (címzett, egyéb jogosult átvevő) által átadott: személyazonosságot igazoló okmány betűjele és számaGDPR rendelet 6. cikk (1) bek. c) pont,
tekintettel a Postatörvény 54.§ (1) bekezdésére és a Postarendelet 22.§ (5) bekezdésének b) pontjára
a postai szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése, a szolgáltatást felügyelő hatóság részére történő adatszolgáltatás, továbbá a Postatörvényben meghatározott egyéb cél
  1. Azokban az esetekben, amikor mind a Szolgáltató, mind a Futárszolgálat adatkezelőnek minősül, a Felek az alábbiakban állapodnak meg:
  2. A Felek vállalják, hogy a tudomásukra jutott személyes adatok kezelése során minden tekintetben a GDPR rendelettel és az egyéb adatvédelmi jogszabályokkal összhangban járnak el.
  3. A saját adatkezelésével kapcsolatban mindkét Fél maga teljesíti a GDPR rendelet 13. cikkében, illetve 14. cikkében említett információk rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos feladatait és az érintett (címzett, egyéb jogosult átvevő) jogainak gyakorlásával kapcsolatos kötelezettségeit. Mindkét Fél szavatolja, hogy saját adatkezelését az adatvédelmi nyilvántartásba megfelelően bejelentette.
  4. Mindkét Fél a szervezetén belül kijelöl egy kapcsolattartót, aki jogosult és köteles válaszolni a személyes adatok kezelésével kapcsolatos megkeresésekre, és aki jóhiszeműen és ésszerű időn belül együttműködik a másik Féllel, az érintettel (címzett, egyéb jogosult átvevő) és a Felek tevékenységét felügyelő hatósággal minden ilyen megkereséssel kapcsolatban. Saját kapcsolattartójának elérhetőségét saját honlapján mindkét Fél közzéteszi.
  5. Mindkét Fél maga felel az érintettel (címzett, egyéb jogosult átvevő) szemben a jelen pontban foglaltak nem szerződésszerű, illetve nem jogszerű teljesítéséért, így különösen az érintett részére történő tájékoztatás és válaszadás elmulasztásáért, egyéb jogainak megsértéséért.
  6. A Feleknek a jelen a jelen pont alapján egymás felé fennálló felelőssége – a szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott károkat kivéve – a közvetlenül okozott kárra korlátozódik.